Segíts, oszd meg tapasztalataidat, hogy Te is segítséget kapj!

connection-live

A modern népbetegség, ami milliókat fertőzött már meg!

Hogyan éljük túl a stresszt?

2017. június 02. - conneciton live

stress-angry-work.jpg

A felgyorsult világunkban kevés olyan ember van, akit nem érint a stressz. Azonban kevesen foglalkoznak vele és veszik komolyan az intő jeleket. Tudtad, hogy a stresszes életmód számos egészségügyi probléma forrása? Ha te is sokat idegeskedsz, és nem tudod, hogyan változtathatnál ezen, akkor ez a cikk neked szól! Elhoztunk nektek néhány hasznos tippet, hogy hogyan kezeljétek hatékonyan a stresszt!

Vedd az irányításod alá a dolgokat!

A stressz legfőbb forrása, hogy nem tudjuk, hogyan kezeljünk bizonyos problémákat, vagy szituációkat. Amikor úgy érzed, hogy a dolgok kezdenek túl hatalmasodni rajtad, akkor egyszerűen állj meg egy pillanatra és vegyél egy nagy levegőt. Pár percig koncentrálj a légzésedre. Érezni fogod, ahogy elkezdesz megnyugodni. Ez a gyakorlat nem igényel órákat, mert pár másodperc alatt elvégezhető és újra tiszta fejjel tudsz gondolkodni.

Ügyelj a rendre!

Ha mindent rendben tartunk magunk körül, akkor a csökkentjük a stressz források lehetőségét. Amikor reggel elindulsz, rakd rendbe az ágyad, vagy mosogass el, hogy tiszta lakásba érkezz haza. Ez nem csak praktikus, de te is abban a szellemben leszel, hogy az első napi tevékenységedet magadért teszed, és fontos vagy magadnak. Az irodában ne vessz el a papírok között, hanem igyekezz rendszerezni! Meglátod, ha kérnek tőled valamit, akkor nem kell tovább keresgélned, amellyel valójában rengeteg stressz okozol magadnak!

Válts egészséges életmódra!

Figyelj oda az étkezésedre és mozogj többet! A stresszes életmód egyik következménye az elhízás, illetve a különböző mentális betegséget. Vedd észre időben, hogy valami nem stimmel! Ha azt tapasztalod, hogy folyton lehangolt, vagy és nehezen küzdesz meg a mindennapokkal, akkor ideje változtatni! Kerüld a gyorséttermi ételeket, és egyél minél több zöldséget, illetve gyümölcsöt. Meglátod, hogy ha hetente háromszor végzel valamilyen mozgást, akkor máris jobban fogod érezni magad.

Beszéld ki magadból!

Nincs is annál jobb, mint amikor az embert meghallgatják! Vedd magad körbe olyan emberekkel, akik számára valóban fontos vagy és egy fordítva is igaz. Természetesen ne a panaszkodás legyen folyton a téma, de néha azért nem árt kiüríteni azt a bizonyos lelki szemetest.

Őrizd meg a humorodat!

Az irónia és a humor segít, hogy könnyebben vedd a mindennapokat. A felmérések szerint, akiknek optimista szemlélete van a humorérzékük is átlagon felüli.  Ne vegyél minden annyira halálosan komolyan!

Hányszor mondod, hogy köszönöm?

Sokan hajlamosak elfelejteni, hogy mennyi minden jót kapnak az életbe és hagyják, hogy a mindennapok maguk alá temesse őket. Ha arra fókuszálsz, amid van és nem arra, amid nincs, akkor máris rengeteg stressztől kíméled meg magadat!

Neked milyen bevált technikáid vannak a stresszhelyzetekre? Oszd meg velünk a Connection-Live applikáció segítségével, vagy kérj tanácsot a saját problémáidra!

A bejegyzés trackback címe:

https://connection-live.blog.hu/api/trackback/id/tr6712559679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.