Segíts, oszd meg tapasztalataidat, hogy Te is segítséget kapj!

connection-live

Lapos has a strandszezonig?

A tartós fogyás nem tündérmese

2017. március 17. - conneciton live

www_womenshealthmag_co_uk.jpg

Lassan itt a nyár és kezdődik a bikini szezon. A legtöbben ilyenkor turbó diétákhoz nyúlnak, amelyek egyáltalán nem ajánlottak. A turbó diéták eredménye a jojó effektus, amely a testsúly leadásának és a kilók visszatérésének a többszöri váltakozását jelenti. Valódi és tartós eredményeket csak is életmódváltással, rendszeres mozgással és tudatos étkezéssel érhetünk el.

Valószínűleg ezt már nagyon sok forrásból hallottad, de hidd el, hogy e nélkül nem lehet sikereket elérni.

A zsírégetésnek egyetlen szabálya van, hogy ami kényelmes, az nem működőképes.

Amikor elhagyod a komfort zónádat és leszámolsz a kényelemmel, akkor fog elkezdődni életed új szakasza.

A tartós fogyás nem egy tündérmese!

Ahhoz, hogy megértsük a zsírégetés folyamatát, előbb meg kell ismernünk a szervezetünk működését. Először is tudomásul kell vennünk egy fontos tényt, hogy a testünk nem akar zsírt égetni. Az igazat megvallva a testünk a zsírhoz fog utoljára hozzányúlni, ha arról van szó, hogy szervezetünk nem jut elég tápanyaghoz. Ezért felesleges az éheztetés, mert lehet súlyveszteség lesz az eredménye, de a zsírpárnák nem fognak eltűnni. Annak, hogy kevesebbet fog mutatni a mérleg leginkább az izomveszteségnek lesz köszönhető, de a zsír miatt nem lesz esztétikus az eredmény. Láthatjuk, hogy a zsír igazán makacsul ragaszkodik, ezért biztos, hogy ha ki akarjuk rakni a kényelmes kis fészkéből, akkor nagy erőfeszítéseket kell tennünk.

Mégis hogyan szabaduljunk meg attól, ami ennyire ragaszkodik hozzánk?

Elsősorban rá kell kényszeríteni a szervezetünket, hogy a zsírraktárainkat használja fel az energia utánpótlásra és ne az izmainkat áldozza be a fogyás oltárán. Ez kalóriadeficittel (kalóriaszámolás), illetve a különböző tápanyagok megfelelő arányban való fogyasztásával tudjuk elérni. A hatékony zsírégetés 70% diétából és 30% testmozgásból tevődik össze. Emellett a fogyás csak is akkor lesz esztétikailag igazán előnyös, ha megőrizzük az izmainkat, illetve növeljük azokat. Az izmaink megerősítése nagy részben járul hozzá ahhoz, hogy a szervezetünkre rákényszerítsük a zsírégetésre.

Melyik a leghatékonyabb zsírégető mozgás?

A legjobb zsírégető mozgásforma az aerob, illetve intervallumedzések. A zsírégető edzéseknél a nagy intenzitás, ami a kulcsfogalom. Az aerob, illetve intervallumedzések erre a legalkalmasabbak. Az aerob edzéseket kevésbé szokták szeretni az emberek (pl. séta vagy biciklizés hegymenetben), mert egyszerűen unalmassá válnak. Ezzel szemben az intervallumedzések igazán izgalmasak, és változatosak tudnak lenni. Az intervallumedzés lényege, hogy a nagy intenzitású mozgást rövid pihenő idő kövesse Pl. Két perc sprint és egy perc séta, vagy két perc ugráló kötelezés és egy perc jogging.

Természetesen ne csak a bikiniforma miatt kezdjünk el edzeni, hanem saját magunkért is! Egy hosszabb, kiegyensúlyozottabb és energikusabb életéért!

Ha tetszett a cikkünk, akkor egy megosztást megköszönünk! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://connection-live.blog.hu/api/trackback/id/tr7712344999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.